مبلمان ماندگار مبلمان ماندگار .

مبلمان ماندگار

انتخاب صندلي رستوراني

انتخاب صندلي مناسب در رستوران‌ها و تالارها، از نظر راحتي و ارتفاع مناسب بسيار مهم است. انتخاب سبك درست از صندلي، به عبور و مرور افراد زياد و پيشرفت رستورانتان بسيار كمك مي‌كند. بهتر است بدانيد كه علاوه بر كيفيت غذاي عالي و دكوراسيون شيك، نوع صندلي‌هاي به‌كاررفته در يك رستوران جز عوامل مهم است. به دليل اين كه هر فرد در زمان تقريباً طولاني زمان خود را بر روي آن مي‌گذراند؛ بنابراين براي ماندگاري مشتري در رستوران، انتخاب صندلي رستوراني خوب جزء گزينه‌هاي مهم است.

صندلي‌هاي رستوران بايد مطابق با سبك و نوع فعاليت رستوران انتخاب شوند و متناسب با طرز نشستن افراد باشد. در ادامه به مهم‌ترين ويژگي‌هاي صندلي رستوران اشاره كرده‌ايم:
•    صندلي‌هاي رستوران بايد كف مناسبي براي نشستن راحت بر روي آن داشته باشند.
•    اين صندلي‌ها در صورت امكان داراي دسته باشند تا مشتري براي استراحت، دست‌هاي خود را بر روي آن قرار دهد.
•    اگر صندلي همراه با روكش را انتخاب كرده‌ايد، حتماً توجه داشته باشيد كه روكش باعث گرما و عرق كردن مشتري نشود.
•    ارتفاع ميز با صندلي مربوطه هم‌خواني داشته باشد.
•    صندلي‌هاي رستوراني و تالاري بهتر است داراي وزن سبك باشند تا جابه‌جايي‌شان به‌راحتي انجام شود. 

ادامه مطلب 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۰۱:۱۰ توسط:فائزه سلطانپور موضوع: نظرات (0)

راهنماي خريد صندلي براي رستوران و تالار

ميز و صندلي رستوران و تالار پذيرايي
صندلي تالاري علاوه بر راحتي در حين غذا خوردن يا لذت بردن از جشن، اثرات زيادي بر دكوراسيون تالار و رستوران دارد. در انتخاب صندلي براي رستوران و تالار لازم است به نكات متعددي توجه داشت. اين نكات در راهنماي خريد صندلي رستوران كه در حال مطالعه آن هستيد ذكر شده‌اند. در ادامه با مروري بر اين نكات خواهيم ديد كه بهترين انتخاب براي صندلي رستوران و تالار چه صندلي‌هايي هستند. بيشترين فضاي يك رستوران يا تالار را ميز و صندلي اشغال مي‌كند. بنابراين طراحي داخلي و دكوراسيون رستوران و تالار، ارتباط مستقيم با جذب مشتريان جديد و حفظ قديمي‌ها دارد. خدماتي كه در رستوران‌ها و تالارها ارائه مي‌شوند، از نوع مهمان داري و پذيرايي از آنان هستند. در پذيرايي از مهمانان و حفظ آسايش آنان، هيچ چيز به اندازه صندلي نمي‌تواند تأثيرگذار باشد.صندلي علاوه بر راحتي در حين غذا خوردن يا لذت بردن از جشن، اثرات زيادي بر دكوراسيون تالار و رستوران دارد. در انتخاب صندلي براي رستوران و تالار لازم است به نكات متعددي توجه داشت. اين نكات در راهنماي خريد صندلي تالاري كه در حال مطالعه آن هستيد ذكر شده‌اند. در ادامه با مروري بر نكات خواهيم ديد كه بهترين انتخاب براي صندلي تالاري چه صندلي‌هايي هستند.

ادامه مطلب


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۴۷:۲۳ توسط:فائزه سلطانپور موضوع: نظرات (0)